perjantai 3. elokuuta 2012

Voi kengät!


Huah. Häät on tanssittu ja kenkäongelmat ovat historiaa. Totaalista historiaan tosiaan. Rakas sisareni johdatti minut turmion teille. Nettikenkäkauppaan nimittäin. En ajatellut ostaa sieltä mitään, kunhan kattelisin vaan.
Joopa joo. Oon eBaysta kattellu Batman kenkiä ja kauhistellut postareita ja itkeny itteni iltaisin uneen ku ei oo ollu kokoja. Nyt sitten tässä turmion kaupassa oli alennuksessa oikeeta kokoa. Jee! Pakko saada vielä joskus harmaat conssit, jossa toisessa jalassa Jokeri ja toisessa Batman. Nää yksilöt on ny ollu pari päivää käytössä ja ainakin täällä kotioloissa saanut kateutta osakseen. Kuinka voi yksi ihminen tulla näin onnelliseksi kengistä?

Meillä oli töissä eilen avajaiset. En edes muista millon viimeks oon ollu yheksään asti töissä. No eilen olin ja tänään kans. Harmittavaa sinänsä, koska Sulo tekee aamuvuoroa -> ysiltä nukkumaan, mimmi tulee kotiin vaille kymmenen. Eilen astuin ovesta sisään ja mikä minua odottikaan? Kenkälaatikko aseteltuna keskelle lattiaa ja laatikon päällä kortti ja leffa. Bronson, jossa ah, Tom Hardy. Kyllä, minä pidin Tompasta jo ennen Dark Knightiä. 
Kortin sisällä viesti pääpiirteissään:
"Uunissa on "Bätlättyjä"* ja lisukkeet kylmässä. Kantsii kattoa toi Bronson. Tom Hardy on ihan hullun hyvä! Siis oikeesti ihan älytön.
*kyseessä on jälkiruoka
ps. sori kun ei oo kermavaahtoa!"
Awws!


1 kommentti:

  1. Hahahaha! Turmion teille sut johdattelin. Onneksi tuo surullinen reissu päättyi onnenkyyeliin. Olen turmellut toisenkin viattoman mielen juurikin noihin samoihin kenkiin... Voitte vaikka sitten mennä yhdessä bättiskävelylle.

    Miksei mulle kukaan kirjoita noin kauniita kirjeitä!!?? Sulo on niin suloinen. :)

    VastaaPoista