keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Linja-auto musiikilta kuulostaa

Elämässäni on tapahtunut innostuksia. Innostus putken laukaisi muutaman viikon takainen reissu Saksaan Neiti ex-gootin luo.

Ensinnäkin ilmat olivat mitä mainioimmat! Ihanan lämmittävä auringonpaiste pakotti minut Primarkiin uusien blehojen hankintaan. Innostuin mintunvihreästä.

 Baden Badenissa innostuin kirsikankukista, kauniista rakennuksista, suihkulähteistä, Magnoliasta (ei kuvaa yhyy) ja paikallisesta kakusta.

Paikka oli niin uskomattoman makee, ettei nää kuvat näytä oikein miltään. 

Junamatkalla Badenista (kyllä JUNALLA BAADEN BAADENIIIIIIN) ystävättäreni kertoi innostuttavasti meditoinnista. 

Tässäkohtaa tulee hino leikkaus nykyhetkeen. 
Mä oon niin koukussa Yoogaiaan. Meditointia en ole edes kokeillut vielä, vaikka sen takia alunperinkin liityin palveluun. Ei malta! Joogakin tuntuu niin laimealta. Jos valittavissa on kahvakuulaa, corea, syvävenyttelyä, kehonhuoltoa, niska-hartia-selkä-jumppaa ja ennenkaikkea pilatesta, ei tosiaan malta rauhoittua kuuntelemaan hengitystä. 
Tässä parin viimeviikon aikana olen huomannut että en osaa edes seistä oikein. Mun voimanpesä on ihan rapakunnossa ja mä oon notkea kun ratakisko. Tavoite tälle keväälle on risti-istunta. Sillai että siinä pystyy olemaan. Tavoite on myös muistaa pitää lepopäiviä. Tässä viimeviikojen aikana mulla on ollu niin paljon enemmän energiaa, huhhuh. Tarvii taas herätellä Bollywood-minäni ja suunnata Etno fitnessiin joraa. Sanoinkin Munkkatiimille et se on kohta minä, joka viedään sinne tiputukseen. 
Kuvassa Ansan mielipide pilateksesta. Mahdollisimman korkealle, pitkälle ja äkkiä!

Intouduin neulomaan loppuun ikuisuusneuleenkin. Villatakin ohje löytyy Raverlysta ilmaiseksi ja on nimeltään Lady Sunnyside. Omani nimesin Lady Chocolateksi koska suklaan väri ja pidän suklaasta.
Takki aloitetaan INKin tapaan niskasta ja edetään hartioiden kautta helmaan.
Lankana tähän käytin Cascaden 220 jota meni vähän yli neljä vyyhtiä. 


Tämä takkihan on käynyt Irlannissa ja Ruotsissa. Oli vähän motivaatio ongelmia jossain mutkassa. Oon tyytyväinen siihen, että sain puristettua tämän sisulla. Lopputulos on oikein hyvä, kohta jo varsin passeli asuste nahkatakin alle. Napit vaan vielä jostain... 

Mene nyt siihen jumppamatolle ja jätä kissa rauhaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti