perjantai 4. marraskuuta 2011

Kassii, nyssäkkää, pussii, laukkuu....

Oijoijoi mikä fiilis ku tänää tuli ekaa kertaa postit tänne 'uuteen' kämppään! Kirkko ja kasarmi plus liiton lehti tosin vaan mutta silti! Vautsi. Mun elämähän on ihan hirveen jännittävää xD
Eilen mua ärsytti ihan suunnottomasti Adidaksen liikkeessä. Olen saanut päähäni et mä tarviin uudet siikkerit. Sellaset supermakeet ja värikkäät. NNNoh, duunin jälkeen kävin naapuri korttelissa (jossa muunmuassa juuri tämä Adidaksen liike) tsekkailemassa popoja. YLEENSÄ jos menee urheiluliikkeeseen, ja varsinkin kenkäpuolelle, sieltä ryntää heti myyjä syliin. Eilen ei rynnännyt ketään. Eräs kalju myyjä moikkas. Hyvän tovin siinä pyörin mut ei kukaa tullu. Yritin jopa mun 158 senttisellä varrellani kurkotella ylähyllylle, ei ketään. Toki mulla on suu jonka saan auki mut ku siel kenkäpuolella ei oikeesti ollu ketään. Kaikki oli vaa laittamassa jotai pieruja nätimmin henkariin, eikä kattonu silmiin. Sanoin vaa "PYH, ei sitte" ja lähin menee. Tyhmää. Taidan mennä lompakkoni kanssa Popoihin tai nettiin (tämä ei ollut maksettu mainos).
Mä oon nyt alkanu entistäenemmän kiinnittämään huomiota asiakaspalvelijoihin. Meillä on ainaski tuntimyyntitavote duunissa, joka omalta osaltaan tekee duunipäivästä motivoivamman (tai stressaavamman, riippuu päivästä). Luulis et kansainvälisellä merkkiliikkeellä olis provikka tai ainaki ne seurais myyntejä tai jotain. Ei siis millään pahalla addun myyjiä kohtaan, ihmettelen vaan. Odotukset ja todellisuus ei nyt vaan kohdanneet xD



Oon taas vääntäny muutaman laukun päräyttävistä kankaista. Näiden tekeminen on niin kivaa!

Tässä kuvassa värit on iha super laimeet. Todellisuudessa laukussa on kirkkaammat värit. Pinkki ja keltanen on sellasia et migreenipotilaan ei kannata olla laukun läheisyydessä xD  Tää malli on ihan omasta päästä. Ideaa otin omasta CTRLn olkalaukusta. Laukku on suuri ja hihna yltää keposesti olan yli...sillai salikassi meiningillä. Vuoriksi laitoin pimennysverhokangasta. Sitä sellasta valoa läpäisemätöntä jossa on muovitettu takaosa. Jos limut kaatuu pussiin ni ei ainakaa pitäs tulla läpi xD Tarviis vaan kehitellä viel joku kiva ja helppo sisätasku hässäkkä näihin.


Tää sininen on sitte samalla mallilla tehty pienempi versio. Hihnakin on lyhyempi. Vuorina käytin homesuojattua ja likaa hylkivää markiisin tyyppistä kangasta. Tää menee niiin hyvin Atticucsen hupparin kanssa xD
Huomasinpa tätä tehdessäni et näissä kaikissa kankaissa lukee o'neil. Jännää. Huomatkaa sinisen laukun lähikuvassa näkyvät kalat.Toi pitkulainen on mun lemppis.
Tässä tuli muuten mieleen et noi kantohihnoihinhan vois jotenkin hyödyntää sirkkoja. Kangas on niin vahvaa et ei varmaan lähtis edes purkautumaan jos huitasis reiän...hmmm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti