tiistai 15. heinäkuuta 2014

Tein itse ja säästin.

Jos joskus joku pitää naamiaiset aion pukeutua Simpsoneiden Snake Turleyksi. Näin olen julistanut monta kertaa. Ei oo sellasiin naamiaisiin tullut vielä kutsua. 
Oon viimeaikoina ihan tosissani miettinyt pystyisinkö rokkaamaan farkkuliivin. Näin ale-aikaan olenkin kovasti käynyt Carlingssissa tsekkailemassa josko siellä olis mulle halpaan hintaan liiviä, ihan näin kokeilumielessä. Liivejä on juu, 49,95. Kiva maksaa viiskymppiä kokeilusta. Olenkin nyt julistanut muutamina iltoina kuinka aion mennä Fidaan hakemaan halvan farkkutakin ja teen ite.

Tänään reippaana tyttönä otin alleni bussin numero 52 ja hujautin Maunulaan suhteellisen uuteen Fidaan. Olenhan siellä jo muutaman kerran aiemminkin käynyt. (Aiemmin vähän samoilla asioilla, tarvitsin farkkushortsit. Shortsit, pikkareiden ei tarvii olla denimiä). Kuvittelin kirpparilla olevan pitkät hyllyt farkkutakkeja eri väreissä ja malleissa. Olin väärässä. 

On tainnut muutama muukin shoppailija olla kanssani samoilla linjoilla. Löysin jokatapauksessa ihan kivan farkkutakin. Sovittaessa rotsia tuumin että, voisinpa pitää sen ihan takkinakin. Perkele. Tuumin myös mielessäin että, onkohan sellanen farkkutakkki ilman hihoja ihan hirveen kuuma?
Selailin kaikki rekit läpi, muttei toista takkia löytynyt. Viimeisenä oljenkortena suuntasin lasten puolelle. Lastenvaatteiden seassa roikkuikin tutunnäköinen farkkupaita. 
Hinta: 3e, 
koko: sopiva,
viileys: hyvä. Mahtavaa!

Mietin, että pitääköhän sellasen liivin oikeesti olla lyhyempi. Päätin että, mulla on nyt tällanen. Olen edelläkävijä.

Kassalle, bussille, kotiin ja sakset handuun. Aikaa tämän komeuden tekemiseen meni n.30sekunttia. Leikkasin vaan hihat saumaa pitkin vekka. Yritin hohkakivellä vähän kuluttaa pintaa, mutten sitte jaksatuntkaan himkkailla vessan lattialla paitaa. Hyvä näin. Tein itse ja säästin 46,95e.



Ja eikun rokkaamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti