torstai 23. heinäkuuta 2015

Ei vähällä vaivalla vaan suurella tahdolla

Muistattekos, rakkaat lukijani, kuinka huhtikuussa asetin itselleni tavoitteen..?
Parin kuukauden ahkeran Yin-joogailun jälkeen risti-istuntani näyttää tältä:


Vielä näyttää olevan jonkun verran lantioon patoutuneita tunteita... Mutta kyllä tämä tästä! Täytyy antaa lihaksille positiivista palautetta joka tunnin jälkeen. Hyvät lihakset, ihanaa kun rentoudutte ja toimitte. Niin meillä kaikilla on mukavampi olla. Muistatteko lihakseni, miten meillä oli huono yhteispeli ja vähän kränää keskenämme? Ei enää ikinä, eks joo?

Tältä näyttää myöskin Old Romance. Ensimmäinen Jojin malli ikinä ja kyllä tykkään. Vaikkakin takki oli ihan kauheen työläs, on tää kaiken sen työn arvoinen. Ihan mahtava. Nyt olin jopa niin viisas, että tein ihan tahallani pitemmät hihat ja muutenkin vähän reilumman kokoisen. 


Lankana Holstin Coast väreissä Ecru ja Jade. Lankaa meni yhteensä kolme 150g. Höyhenen kevyt taasen.  Alakuvissa väri on oikeimmillaan. 


Mä olisin halunnut tästä takista sellaset kuvat jossa halaan Suloa, niin että sulolta siis näkyy vaan niska ja takana vois olla auringonlasku tai joku muu kiva tausta. Sulo vaan ei ymmärtänyt mun hienoa ideaa. Otti loukkauksena, Old Romance Pyh. 


Mä en kestä kun tää hihan pitsi on niiiin kaunis! Ihana! Sulokin sai sen muutaman kerran kans kuulla. 

1 kommentti:

  1. Ihana! Ihana! Ihana! Mä niin näkisin itseni käyskentelemässä tällainen päällä. Pitsi olisi luonnonvalkoinen ja villatakki ruskea :)

    VastaaPoista