torstai 28. heinäkuuta 2011

Väsyneitä kankaita

Olipa päivänä eräänä tylsää töissä. Ostaa humpsuttelin alle viiden euron metrihintaisia kankaita. Hameita, paitoja, housut ja mekkoja näistä tulee. Tosta isosta kukasta tulee jotain niin hienoa. Harmi vaan et oon niin tappi..kuvio on niin kovin suuri, koko pituuden. Enköhän saa jotenkin ratkaistua tän ongelman.
Selkä ja polvet ihan sökönä ku joutuu lattialla leikkelee ja nupittaa. Tietää kyl aamulla mitä on edellisenä päivänä tehny xD Vaikeaa on pienen ihmisen elämä. Parasta kyllä, Sulo ei oo vieläkään hermostunu ku kankaat salakavalasti valtaa sen kämppää.
Tein yks ilta hameen. Jee.Neulosta, ei ihan collagee viel vaiks ajattelin tekeväni siitä. Täst tuli enivei ihan kiva. Yksinkertanen. Jonku kivan jutun vois kyl tohon helmaan keksiä. Ajattelin et käyn kirpparilta virkatun pitsiliinan. Sellasen pyöreän ja luonnonvalkoisen.
Huah, oon ihan kujalla. Oon heränny aamulla ennen kuutta. Täst anteeX jos ei saa mitää selvää.
Huomenna NB teemana kangaskauppa. 

3 kommenttia:

  1. Oi ihana sulo!

    Täällä on kriisi päällä kun vallan päiväsasikaan tein muutaman oman jutun (=ompeluksen). Kyllä mun paikka on muita passaamassa ja sit kun on passattu niin voisi vaikka siivota... *MUR*

    VastaaPoista
  2. Sulo on aina niin ymmärtäväinen.
    Hanurista tollanen. Kaikki muut saa tehdä omia juttuja ja yks ei saa! Ens kerran ku ootte koko poppoo paikalla ni pakkaat kankaat ja ryntäät mun kanssa Sulolle ompelee.

    VastaaPoista