torstai 17. toukokuuta 2012

When we fall

Tulin vaan jakamaan teidän kanssanne hyvän biisin:


"When we fall down again
When we stand tall to face the end
"

Käytiin viikko sitten kattomassa bändiä tavastialla. Keikka alkoi jossai puol ysin maissa ja ku kahdentoista aikaa ruvettiin lähtee paikalta ni bändi jäi viel soittamaan. Astetta pidempi keikka. Meinasin pyörtyä. Salissa oli astetta huonompi ilma. Harmittavasta takaiskusta huolimatta oli kyl hyvä keikka. Puhuttiin kotimatkalla Sulon kanssa, et ainaki laulajasta on pakko tuntua hassulta, ku voi puhua äidinkielellään niin et suunnilleen kaikki ymmärtää. Ruotsalaisia meinaan. Mä en kylläkään tajunnu ihan kaikkia juttuja koska en saanu mitää selvää Ruotsin-ruotsista xD Olisin halunnut jakaa teidän kanssa "You are the beginning" kappaleen, mutten löytänny sitä juutuubista. Ens kerralla sitte.

Meillä oli tänää jännä päivä. Käytiin hok-elannon kustannuksella lintsillä hurjastelemassa! Viimevuodesta löytyy kuva materiaalia vanhasta blogista. Jänishousu-Sulokin uskalsi hurjaan laitteeseen (joka ei mennyt pää alaspäin)! Tapamme mukaan me tytöt käytiin sitte hurjemmissa laitteissa. Space shotissa (mikä uus nimi on?) oon viimeks käyny varmaan 10vuotta sitten ja ihan yhtä kamalanihana oli! Ukko piti kans käydä hurjastelemassa. Se on ihan hirveeeeeee, mut niin ihana ja sellanen öhöhö-hahah-ei v*ttu-fiilis laitteen jälkeen. huah. Odotan vaan sitä hetkeä ku neiti ekaluokkalainen pääsee hurjiin laitteisiin, mun maha/pää ei kestä lasten pyöriviä härveleitä.

NYT mä alotan Nypon huivin ihanasta keltaisesta vaihtari VauvaAlpakasta!

ps. Parasta nyt: Kummipojan kanssa riehuminen sekä
"Kuka minä olen?
-imMI
Kukas sinä olet
-uSO" -leikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti