tiistai 14. tammikuuta 2014

Eiku nää on skevit.

 Ounou! Se on saanut minut valtaansa! Villasukkavillitys. Mun maailma on avautunut. Se oli viimeks näin auki ku opin langankierron. Ja ihan yhtä auki ku liityin Raverlyyn ja opin englanninkielisiä neulesanoja. Oih.

Mä oon jotenkin elänyt siinä harhaluulossa, että sukkamalleja on vain ja ainoastaan se yksi. Ylhäältä alas, joustimella varsi, kantapää vahvistettuna, jalkapöytä ja varpaat. Voi sitä Mimmiä! Nyt saa hetken aikaa villatakit mennä jäähylle.

Nää esmes on Skewit. Malli jonka kaikki maailman ihmiset on tehnyt..paitsi minä koska minähän en sukkia neulo. Enpä.
Lankana Novitan Polku värissä nimeltä Munakoiso. Tykkään tästä väristä niin että halkeen.

Sopivasti on eräällä rakkaalla ystävällä piakkoin syntymäpäivät. Annan nää hälle. Ex-goottina arvostanee väritystä. Vitsailtiin kerran neiti Koon kanssa et meidän pitää jakaa tälle ex-gootille vuoden selvityjäpalkinto. "Olisitko kolme vuotta sitte uskonu et *nimi* tulee vaaleissa hiuksissaan ja tavallisissa vaatteissa sua joskus vastaan?" No, samahan se minulle on onko hällä neonväriset hiuslisäkkeet vai ei.

Taas sitä joutuu toteamaan: Kyllä mä oon sitte NIIN taitava.


ps. Päivän biisi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti