keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Onkohan tää edes mun tekemä?


Inspiroiduin niin mahottomasti tästä "Where in the World is YOUR Earth & Sky?" keskustelusta, jotta mun oli pakko tehdä toinen E&S huivi.
En ymmärrä mihin madonreikään hyppäsin, tää nimittäin valmistui ihan muutamassa päivässä! Enkä edes neulonut tätä mitenkään aktiivisesti! Neulomispäivinä kävin lankakaupassa, pengoin mummun tavaroita, sovitin hääpukua, kävin vanhainkodissa, porukoilla, kaupassa ja sit oli viel isänpäivä, joten en sillonkaan ollu kotona neulomassa. Maanantaina aamupäivällä tän jo päättelinkin. Kummallista. Sitton vielä sekin seikka, että mulla oli/on edelleen puikoilla muitakin juttuja..Nyt ku alan oikee miettimään ni en edes muista neuloneeni tätä. Muistan kyllä alottaneeni ja sit muistan kuinka tuskalliset noi viimeset kerrokset oli...hmm.

Lankana käytin Novitan Nallea ja valkonen on sitte Vikingin Villeä. Yläkuvassa värit oikeimmillaan. Minttua meni vähä vajaa kerä, harmaata vajaa puolikas ja valkosta viel vähemmän.
Tää varmaan menee lahjalaatikkoon. Vaikkakin tykkään noista väreistä melkolailla. Oon ny täs viimeaikoina huomannu tykästyneeni ennemminkin pitkiin kun syviin huiveihin. Puikoilla on yks kaulaliina, jonka piti tulla lahjaksi, mut vakavasti harkitsen sen omimista. Ehkäpä mä annan tän sen toisen sijasta...
Joopajoo. Eikai tässä muuta.

ps. Parasta nyt: MONO @ Nosturi ens sunnuntaina <3

2 kommenttia: