maanantai 25. maaliskuuta 2013

Reunuksella

Tässä tönöttää iloinen villatakin omistaja. Pilvenraunalla-villatakki on valmis! Viisitoista päivää meni neuloessa. Nyt on kummilla ja kummitytöllä samanlaiset. Empsun takki on tosin hyvin paljon naisellisempi väritykseltään. 

Koko on 4-5v. Käytin ohjeesta poiketen vitosen puikkoja. Pysyin kyllä aika hyvin ohjeessa noin niinkun muuten. Muutaman kerran jouduin tekemään aloituksen uusiks. En vaan meinannu uskoa, että kyllä tämä koko mulle mahtuu. Niijoo, poikkesinhan minä sen verran, että tein hihat vihreeseen asti pyörönä. Etu-taka kappale neulottiin tasona ja rupes ärsyttämään tuo kuvion neulominen nurjalla. Mun aivot ei vaan käänny sellaseen touhuun.

Langat hankin Lankamaailmasta. Viking of Norwayn Villeä käytin. Olivat kaupassa "kaksi kerää kympillä"-tarjouksessa. Vihreetä meni puoltoista kerää, mustaa kokonainen ja pikkasen päälle, valkoista ja sinistä molempia alle kerä. 


 Mua oikeesti ihmetyttää suunnattomasti se, että tää neuloutui niin vaivattomasti. Mitään suuria ongelmiakaan ei ollut. Nappiongelma ehkäpä. En löydä mun varastosta mitään hyviä. Väliaikaisena ratkaisuna toimii hyvin nuo neljä mustaa/tummansinistä.

Olen kyllä niiiiin tyytyväinen tähän! Vallan mainiosti mahtuu nahkatakin alle, kokeiltu on! Kuviin myös olen hyvin tyytyväinen, kiitos vaan Sulolle. "Mulle tulee nii pissisolo ottaa susta kuvii jossain pihalla"
Kuvaaja olisi tosin voinut mainita huivin olevan vinossa.

Ps. Parasta nyt: Djangon soundträkki. Pyllyt pyörimään!

1 kommentti:

  1. No moi! Olen nyt eräänkin kerran käynyt täällä uutta villatakkiasi katsomassa ja lähden lankakauppaan kun ne aukeavat. Puikoille pilvenreunalla pääsee vielä tänään jahka pääsen iltavuorosta kotio. Mun värit on suklaanruskee, sininen, vaaleanpunainen ja valkoinen. Ruskeat napit. Otetaanko sukukuva?

    VastaaPoista