lauantai 8. kesäkuuta 2013

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin

Hö-öhöm. Olin kaukaa viisas ja tilasin nämä mutsin nimellä. Ihan van siltä varalta, että nää olis tullut vasta ens viikolla. Tänään matkalaukun yhteydessä hain nämä. Kauniisti kenkälaatikkoon pakattu mukavan kevyt loota. Sulo pyöräytti silmiään. Sanoin, että miettii mitä tuli eilen tehtyä. (ei mitään vakavaa, muutama levy vaan.)





 Sisus oli mitä mukavin. Tilatessa ajattelin, että tälläkertaa otan sellasia värejä, mitä ei ehkä muuten tulisi valittua.

- 8 kerää violettia Nepalia 
- 4 kerää lisää tuota alpakkaa, värinä tumma lime
- 5 kerää sinapin keltaista Merino Extra fineä 
- 5 kerää BabyAlpaca silkkiä, värissä harmaanlila
 Ja sitten toinen asia. Nimittäin vaatekriiseily. Lähinnä Sulon puolesta. "Otatsä ton hameen mukaan?" -joo. "Joo, no eiku mä aattelin ottaa nää vaaleet farkkushortsit ni..ollaaksme sit iha samiksii..?" Hetkeä aiemmin jouduin luopumaan eräästä bändipaidasta, koska herra halusi ehdottomasti ottaa omansa mukaan. En edes ajatellu ottaa punasta ruutupaitaa mukaan..... Nahkatakista en kyllä luovu, sit ollaan samiksia, ihan sama.

---------------------
Ainii, sain haasteen. Kerro ihan vapaasti 11 asiaa itsestäsi.

Asia 1
Räyhäsin yks päivä Cosmopolitan-lehdelle. "Nainen! Miehet haluavat, että olet tällainen!" "Naisen on ajeltava kaikki karvansa! t.Mies." Mieheltä kysyttäessä, ajelisiko tämä itse kaikki karvansa pois vain koska nainen haluaa vastaus oli ei - ei tietenkään.

Asia 2
Suuria idoleita ja roolimallejani ovat: Dale Cooper, Batman, Jim Gordon, Stan Lee ja Galactus.

Asia 3
Mulla on muutama arkkivihollinen. En vaan voi sietää muuan Kierrätyskuningatarta tai ****a. Sain kuitenki sivustaseuraajalta yks päivä kehuja ku osasin nii siivosti käyttäytyä ****n kanssa.

Asia 4
Sulo sanoo mua hänen laululintusekseen. Mulla jää tosi helposti laulujen sanat päähän. Viimeaikoina olenkin laulellut Suloselleni tätä.

Asia 5
Saatan alkaa paasaamaan x-menistä, batmanista, leffoista tai sarjoista. On pikkusen noloa jossain duunipaikan kahviossa alkaa luettelemaan tietämättömille Avengerssin jäseniä. Oikeestaan tilanne muuttuu noloks siinävaiheessa ku huomaat et kaikki kattoo sua sillai ööööööö, ok? (oikeesti oon salaa ylpee asiasta)

Asia 6
Huomaan, että hakeudun aina vähän sellasien omituisten ihmisten seuraan, jos siis olen uudessa paikassa. Omituisella tässä tilanteessa tarkoitetaan vaikkapa sitä koko koulun ainoaa goottia.

Asia 7
Oon mielestäni aika hyvä keittiöpsykologi. Ehkä oon liian utelias

Asia 8 
Tykkään feissarissa random sivuhahmoista. Muunmuassa Caesar Milanin apukoira Daddysta ja Fringen kaljuista pukumiehistä.

Asia 9
Mä nauroin yks päivä ihan katketakseni ku muistin et mun pikkuveli meinas tukehtua karkkihampurilaiseen. 

Asia 10
Oon kullemma "sillai hyvällä tavalla kyyninen". Pärjäisin kuulemma vallan mainioisti protuleirin ohjaajana.

Asia 11
Tää on tosi hankalaaaaaa, yritän keksiä näitä vähän boksin ulkopuolelta. Hmm, viimenen.  Haluaisin kovasti käydä Lontoossa sellasella kierroksella, jossa vieraillaan Viiltäjä-Jackin rikospaikoilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti