keskiviikko 13. elokuuta 2014

Kunnes kohtaamme

 Olipa kerran Mimmi joka löysi Raverlyn ihmeellisestä maailmasta "Patterns" sivun takaa kohdan "Wiew your highlights". Käsitykseni mukaan tämä kohokohta hommeli jotenkin valitsee minulle sellaisia malleja jotka saattaisi kiinnostaa. Vähän niinkun kohdennettua mainontaa. Oli miten oli, Raverlyn velho ehdotti minulle suunnittelijatarta Zauberchaf-nimimerkin takaa. Voi jehna miten hienoja!! Mä jotenkin pidän sukissa enemmän palmikoista kun pitsistä.

Päätin, että neulon lyylin kaikki mallit.

Aloin urakkani sukista nimeltä Azurdrachen. Vaikeasta nimestä ja näyttävästä ulkonäöstä huolimatta tosi helpot tehdä. Kuvio on hyvin johdonmukainen ja jää mieleen ihan muutaman kerroksen jälkeen.







Itseään on niin hirmuisen hankala kuvata sukat jalassa. Sukkelssonit kumminskin on sellaset jotka herää eloon vasta kun ne laittaa jalkaan. Päällä tuollainen salmiakki-ainaoikein-meininki, nilkan sivussa ainaoikein-salama fiilis joka jatkuu kantapään loppuun saakka. Tykkään!

Lankana Lanitium Ex Machinan Glitter sock, uniikki väri nimeltä Burnt cinnamon. Lankaa meni n.60g.


Makeesta ulkomuodosta huolimatta nämä ei jää minulle. Olen asettanut itselleni tehtävän. Ex-gootti pitää sukittaa. Maailman tuulet häntä kutsuvat pariksi vuodeksi. NYT ei vielä ole aika vuodattaa eron kyyneliä.Tai mitäpäs minä itkemään, nykyään kun voi pitää niin hyvin yhteyttä feissareiden, whats upin, skypen, mailin, etanapostin jne kautta. Ja mikä parasta, lento sinne ei kestä kun pari tuntia, saattaahan sitä ihminen pistäytyäkin...
No, vielä ei ole aika miettiä sitä asiaa ollenkaan.

ps. Parasta nyt: Valkosuklaa-vadelma-muffinit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti