perjantai 23. maaliskuuta 2012

Himailua

Mun elämähän on ihan hirveen jännää. Varsinki näin viikon kotoilun jälkeen. Nähtiinhän me Sulon kanssa maanantaina haukka. Haukka pyrähti kerran puskasta ku tulin himaan ja olin sillai Woooot kui siistii!! Maanantainahan se tosiaan istui sitte tossa ikkunan edessä olevassa puussa kahden metrin päässä minusta. Kaupunkilaislapsen elämys :D Nyt saa sitte läskit pikkulinnut kyytiä. Ei tartte koputella enää meijän ikkunoita ruoan toivossa. Meidän alakerrassahan asui siis täti joka päästi tirpat ihan sisälle asti syömään pullanmuruja, harmi vaan et ne linnut ei tiedä et kuka asuu missäki ja mistä saa ruokaa ja mistä ei. hmph.

Sulo osti kuudella eurolla DJ heron. Vähän niinku Guitar hero tai Rock band. Tässä pelissä ollaan siis tiskujukkia. Sulo osaa pelata tota ihan hirveen hyvin. Mä sain olla apumiehenä painamassa nappia aina ku se välkkäs punasena. Sit sain myös väännellä tota harmaata nuppia aina sillon ku ruudulla käskettiin. Tuli taas todettua että nykymusiikki on ihan p*skaa. Siis tollanen radio/diskojumputus.
Mut kattokaapas kuinka maailman paras mun pikkuveli on! Ne kävi tyttöystävän kanssa Lontoossa viime viikolla ja Viltsu osas ihan pyytämättä tuoda lisäystä mun Kuninkaalliset Kupit- kokoelmaan. Eks ookki ihana! Kupin sivussa lukee sitte "C & W Duke & Duchess of Cambridge 29th April 2011" Iiiiiiih! Vähän romantiikkaa kahvihetkeen. Aiemmin mun on aina täytyny muistaa mainita et mitä vaan kuppii voi käyttää, paitsi se korvaton vikkan ja daaniel on mun. Tästä eteenpäin voin ehkä lainata jompaa kumpaa vieraalle kahvimukiks kunhan mä saan  ite juoda xtra kahvia kuninkaallisesta mukista. Kesällä täytyy sitte metsästää jos tulis Estellestä joku ihana kuningasperhe muki. (Ja kyllä, kaksi kuppia on kokoelma!)

Ei muuta.

2 kommenttia:

  1. Kuka muka väittää, ettei kaksi mukia ole kokoelma!? Mä olen kanssa nähnyt tuota samaa haukkaa täällä lähistöllä. On se iso!

    VastaaPoista
  2. Se lihoo ihan kivasti ainakin näistä meidän pihan pikkulinnuista. Kuinka ihanaa olikaan tänään aamuyöstä herätä mustarastaan (?) lauluun, kuunnella sitä hetken ja nukahtaa samaan sinfoniaan. Ei siis mihinkään jatkuvaan *kriikriikrii* vaan sellaseen jossa oli erilaisia äännähdyksiä peräjälkeen

    VastaaPoista