maanantai 12. maaliskuuta 2012

Miksi niin vakava?

 Päätinpä viikko sitten ryhtyä neulomaan varastolankoja pois. En aio kuitenkaan asettaa mitään tavotteita....ihan rennosti vaan nipsuttelen menemään. Jos villatakkilanka loppuu kesken hihan ni sit saa käydä lankakaupassa. Paitsi et mä oon niin fiksu etten alota edes tekemään villatakkia jos nään heti kärkeen ettei mulla riitä metrit. Löysin onneks Raverlystä Picklesin, jossa on ihan mielettömän ihania ohjeita sekä isompaan, että pienempään hommaan.

Ensimmäinen valmis varastoneulomus on Apis Dorsata, toinen suvussaan. Käytin tähän vanhaa Nallea. Vanhalla tarkoitan siis "aikaa ennen runollisia vyötteitä". Täytyy kyl sanoo et näistä vanhoista vyötteistä löyty langan tiedot paljon helpommin ku uusista. Mun mielestä tää vanha tuntu näpeissä aika samanlaiselta ku TicoTico...? Yhtä raastava, mut paksumpi. Saako muuten enää aloeveratonta Nallea muussa värissä ku mustassa, harmaassa tai valkosessa? Saako enää niissäkään? Pikakatsaus firman nettisivuille..OHO saa, muttei isossa kerässä..jännää.
EEEENIVEI tähän meni koko iso 150g (390m) kerä, eikä sekään riittänyt. Parempi niin, en kaipaa enää yhtäkään nöttöstä nurkkiin pyörimään. Heitin sitte kärkeen vielä vajaan kerän Vikingin Sportsgarnia. Vihreetä meni enemmän ku luulin. Eikä siinä mitään, ihan hauska tost tuli. Tuumasin et melkeen saman värinen on tyhmemmän näkönen ku täysin eri. Plus vihree ja tommonen lilahtava on Jokeri (bätmänistä, junou).

Miksi niin vakava indeed? Huomatkaa myös ihana Ariel tukka. Ollaan ystävättären kanssa joskus puhuttu et jokaiselle Disney tytölle tulee ennemmin tai myöhemmin Ariel vaihe. Mitä punasempi sen parempi. Hänelle tuli aiemmin, mulle myöhemmin. Kaikenlisäks mulle mielestäni sopii tää väri ihan hyvin. Tytöt jumpassa oli kans samaa mieltä...ja Sulo.

Nyt mun pitää kerrata vähä matematiikkaa (kolmio ja ympyrä) ku meil on huomenna matikkatesti ja haluan olla hyvä...vaikkei siitä mitään arvosanaa saakaan eikä testin tulos vaikuta vissiin juuri mitenkään yhtään mihinkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti