torstai 22. joulukuuta 2011

Olenkohan uutena vuotena hengissä, kun örisen jo jouluaattona kännissä

Huah, huomenta. Onneks joulu on vaa kerra vuodessa. Ei jaksa tätä lahjastressin ja häsläyksen määrää. Kaks päivää on ollu jotenki niin alakulonen ja ressaantunu olo. Lahjojen ja koko joulun vieton suhteen. Minne mennään millonki ja miten päästään (julkisilla) pois? Nii missä se mökki nyt tarkkaanottaen olikaan? No soita nyt sille! Ai jes saadaan kyyti..eiku ei saadakaan.Voiko jokusit tulla noukkimaan meidät jostai, entäs lahjat? Mitä jos joku loukkaantuu ku mulla ei oo sille mitää, pitääköhän se jos mä teen sille tällasen ja tällasen? Ehdinkö tekemään kolme pipoo ja kahet hanskat kahdessa päivässä?
En ehdi. Tuntuu etten ehdi tekemään mitään. Tai ehdin tekee mutta huomaan pipon kavennuksien kohdalla et oon lukenu ohjetta väärin ja lopputulos on jotain niin kamalaa. Eilen meni hermot ihan kokonaan. Päätin et vitut, minä en jaksa alkaa stressailee jostain kumminkaimansisarpuolen (jonka kanssa en oo puhunu kertaakaan) piposta tai lapasista. Ompeluhommistakaan ei tullu lasta eikä paskaa. Suutahdin niin et pakkasin ompelukoneen laatikkoon ja nostin pois silmistä. Perkele. Ei ne kumminkaan niitä käytä. Thats it. Tärkeimmille oon jo tehny, se saa riittää. Illalla sit koin helpotuksen, me päätettiin et aatonaattona mennään toiselle vanhemmalle, aattona toiselle ja meille. Piste. Nyt mun ei tarvii sit tehä enää muuta ku pupun toinen korva.

Voin korvan teon jälkeen vaan rentoutua ja tehdä omia hommia ihan itelleni. Puikoilla nyt terapiapipo Crenellated hat sekä koukulla omanmallinen Kettu. Olin viksu ja teen nyt kettua kynän kanssa niin et kirjotan ylös mitä teen. Ehkä jonain päivänä julkistan täällä ohjeen. Hihi. Kivaa ku on tavotteita.

Tämä pipaus menee pakettiin. Ei tosin sille, jolle sen alunperin suunnittelin...mikä on oikeestaan ihan hyvä juttu..meinaan et ei tarvii alkaa tekee viel yhtä pipoo xD
Tämä siis Kotivinkin pipokilpailun yks palkituista (?). Raverlystä malli ei löydy mut kotsarin ja novitan sivuilta ainaskii.
Käytin tähän tuplalankaa, Novitan tavis Mohairia sekä Lux Mohairia. Kuvassa näkyy heikosti et tää valossa helkkää. Lankaa meni puol kerää kumpaakin. Et saan viel toisen samanlaisen. Tein tätä ennen itelleni samanlla mallilla sinisen seiskaveikasta. Mitään tupsuja en kumpaankaan jaksanu alkaa värkkää.

Sit tein viel Sulon faijalle tällaset tossukat. Pitkästäaikaa näitäkin. Onnistu ihan hyvin. Pikkasen on kokoeroa, mut ei kai se oo nii justiinsa. Lankana vironvillaa ja kutosen (tai vitosen) koukku.
Huhhuh. Ihan omituinen tunne ku kaikki jutut on nyt sit kumminki enemmän ja vähemmän valmiita. Nyt otan kupposen kahvia ja rojahdan toho sohvalle virkuttelemaan sitä Kettu-Kettusta.

1 kommentti:

  1. Moikka! Mä heitin kanssa pensselit santaan noiden joulujuttujen kanssa. Nipersin ja näpersin taas olevinani vaikka mitä ja napsista. Noidannuoli löysi tiensä mun niskaan ja lihasrelaksantteja ei voi ottaa ettei Kunto kärsi. Pekele. Mä menen sohvalle nukkuu. Nyt saa olla....

    VastaaPoista