lauantai 7. huhtikuuta 2012

Kirpparilla

 Mun isosisko on sellanen kirpparihaukka et huhhuh. Aina se löytää kaikkee ihan älytöntä halvalla. Älytön tässä tapauksessa positiivinen asia. Mutsi on toinen. Kerrankin MINUA lykästi kirpparilla! Katsokaapas mitä Mimmi löysi Myyrmäen Fidasta tänään!

Ichin tekonahkis seittämällä eurolla! Muutaman kerran pidetty, korkeintaan yhden kevään. Vetskarit kaikki hyvässä kunnossa, taskut ehjät, ulkopinta sekä vuori täysin ehjät..tosin resoreissa aavistuksen nyppyjä. Ei haittaa, nää takit vaan paranee vanhetessaan!
Matkalla kirpparille marmatin mutsille et kui tyhmä oon viimepäivinä ollu. Kävin torstaina Sellossa nuukailemassa. Prismassa olis ollu kolmella eurolla hiusvärejä (!!!), mitä tekee Mimmi? "No en mä nyt tarvii". Halvalla olisi lähtenyt myös Kaunotar ja Hirviö bluurei, mitä tuumii Neiti Nuuka? "No ei toi nyt nii älyttömän halpa oo...vaikka mä saan kyllä henksut tosta viel pois mut en mä viiti..." Kotona lievästi sanottuna ketutti. Tästä viisastuneena uskalsin tänään käyttää rohkeutta ja satsata neljä kolikkoa tähän takkiin! hihihi. Vaikkakin mulla on jo yks vallan mainio ja rakas nahkis (ehkä paras ostos ikinä!). Rappusia kavutessa mulle tuli mieleen et tähänhän vois vaikka laittaa jonkun hihamerkin. Suloa matkien. Galactus olis siisti. Tai sit vaan pidän ton tollasena.

Eikä siinä vielä kaikki! Ratkaisin nimittäin ensi kesän häämekko-ongelman! Samaisesta "uutuus" rekistä nimittäin löytyi Vilan mekko/tunika! Mun puolitoista metrisen varren päälle pujotettuna mekko ylettää polviin. (Parasta oliskin ettei nää polvet oo enää kesällä turvoksissa!) Hintaa tällä oli vähän alle neljä euroa.
Tätä piti kyllä hetken tarkkailla. Olen nimittäin vasta viimevuosina lämmennyt rimpsuille ja pitseille. Lämmennyt siis sillä tapaa että edes harkitsen moisen vaatteen pukemista. Lisäksi mieleeni tupsahti lause jostain vanhasta etiketti kirjasta "jätä valkoinen väri suosiolla morsiammelle". En jätä. Sitäpaitsi  A) edes morsiammen oma kolttu ei välttämättä ole valkoinen ja B) tää on kerman värinen.
Tää on vaan niin ihana. Ei varmaan oo kertaakaan pidetty. Huomatkaa naisekas kaula-aukko, joka siis on aistikkaasti vinossa! Pelkäsin et tää on mulle ihan laatikko. En tosin edes tiedä miten sifonki voi olla laatikko...



Nyt sit enää tarvii stressata vaan kengistä...Ehkä myös pitsihuivin mallista. Meinaan tehdä huivin jommasta kummasta Tukholman silkistä.
 Mii sou häpi!

ps. Parasta nyt:

Hirviö (hirivö, ei lopun trinssi) on heti Eerikin jälkeen lemppis Disney siippa

1 kommentti:

  1. Jos joskus ikinä menisin naimisiin jonkun hunksin kanssa, tuo biisi olis Meidän häätanssi. Ihana se on!

    Hurjan hienot kirpparilöydöt olet tehnyt. Tuo nahkatakki on makee. Se on muuten varmaan kanssa kiva tuon edellisen postauksen huivin kanssa. Ja mörkölapasten :)

    Mekko on häitä varten mitä mainioin. Muun väriset kun valkoiset asusteet "meikkaa" siitä tuota valkoisuutta vähän pois. Ja tosiaan, kuten mainitsit se on kermanvärinen. Kermanväri on vaalea keltainen EI valkoinen. Laitat sitten sen valkoisen omiin häihisi!

    Olen puhunut :)
    -Isosisko

    VastaaPoista