lauantai 21. huhtikuuta 2012

Minä palaaaaaaaaan!




Kummiboi/veljenboi Jusa täytti torstaina kaks vee. Huomenna juhlimme herran syntymäpäiviä. Täti teki taas sille jotain. En oikeen osaa sanoa miten näihin mun tekeleisiin suhtaudutaan. Tarkotan siis, että onko kolme tätin tekemää otusta jo liikaa? Toisaalta mun mielestä on kiva tehdä sille aina jouluks ja synttäreiks jotain. Lopetan "joidenki" tekemisen vaikkapa sitte ku äijällä on konffis.
Onneks tissimies syntyi ni Jusa ei huku mun elukkakokeiluihin. Tosin toistaiseksi nimettömän kundin omassa perheessä neulotaan...erittäin ahkerasti :D

Anyway! Huomenna kummiboi saa tällasen mörön tapaisen. Kirjottelin ohjetta samalla ku tein tätä. Tarvii vielä tota kaulan aluetta muoksia vähän dramaattisemmaksi. Tää yksilö voi olla vaikka kummitus tai mörön pikkuserkku, isän puolelta.

Lankana harmaa Baby ull sekä aavistus mustaa bambulankaa. Luonnonvalo on armoton neulepinnalle. Oikeesti tää on ihan siistin näkönen, eikä tollai arpinaama. Katseesta tuli vähän hyytävä. Toisaalta hyytävyys tässä tapauksessa on varmasti ihan hyvä juttu..


ps. Parasta nyt: Sulo sanoo "Mä voin kokkailla tässä ni sä voit vaa ottaa rennosti....paitsi et..miten nää pippurit laitetaan tähä myllyyn?" Oikee Länsi-Helsingin TopChef..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti