maanantai 30. huhtikuuta 2012

Biker Sukkia

 Meillä oli edellisviikkona draamaa. Sulon pleikkari meni rikki ja kone oli huollossa. Eka kerta ainakin kuuteen vuoteen ku tolla ei oo mitään konsolia käytössä. Tämä tarkoitti mulle sitä, et ei voitu kattoo mädärii! Oh Noes! Laatusarja  tyhjyyteen löytyi pian helpotusta. Uusi koukutus (/ketutus, koska 4.kausi ilmestyy vasta lokakuussa) löytyi Sons of anarchysta. Mieletönnn! Sulo ei niin välitä..kuulemma aika-ajoin liikaa draamaa. Mä tykkään ihmissuhde kiemuroista, juonittelusta ja äksönistä. Lisäksi siin on traagisia hahmoja, hyviksiä, pahiksia, kuka on kenenki kaveri ja kuka ei..huah.

Kahden kauden aikana oon tehny muutamat pienet sukat.
Näihin tulee addiktio. Jämäkerä ja lyhyet puikot kulkee kätevästi mukana pienessäkin laukussa.Bussissakaan en sitte tuupi kokoajan naapuria. Ja ne mummot! Matkalla jumppaan, mun pitää vaihtaa bussia vanhainkodin kohdalla. Eräänäkin päivänä keskusteltiin mummelin kanssa pitkään neulomisesta ja "lempisarjastani" Livin neulekerhosta...tai no lähinnä siitä, et jenkit kutoo niin kummallisesti. Jännää, et vaan mummelit tulee juttelemaan neulomisesta. Toisaalta niit on ihan kiva kuunnella ku ne kertoo omasta neulomisestaan...
Näissä sukissa oon käyttäny erilaisia jämäkeriä. Kaikissa on saman verran silmukoita ja samat puikot. Valkoset ylhäällä on glitteristä luxmohairia ja vihreet Jussia. Nää kaks on isompia. Alarivissä kaikki on kokoa Kunto. Minimaaisia siis. Bambua, nallea, mohairia ja alpakkaa.
En vielä tiedä mihin työnnän näitä. Ajatuksena oli viedä hyväntekeväisyyteen... Kunhan saan ton jämäpussin tyhjennettyä.

Bonuksena:
Kattokaa ny mitä toi mun muruseni ihan omilla tassuillaan teki! Pussin uudelle puhelimelleen. Mä leikkasin vaan kankaan ja valvoin vieressä ku hän kesytti ompelukonetta. Välillä painoin myös peruutusnappia. Kuori on Sunbrella jossa on kaikki mahdolliset ulkokankaan ominaisuudet homeen estosta lian ja veden hylkimiseen.
Tätä pussia on nyt tuunattu kolmena iltana. Huomatkaa herkät yläkäänteet sekä harkitut pistot hieman alempana. Se keksi ihan itse laittaa vuorin tonne alle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti