perjantai 20. heinäkuuta 2012

Ja minä olen viljaa

 Peacock Shawl on valmis. Tarkkasilmäisimmät blogini lukijat ehkä huomasivatkin huivin raadon Kuopio postauksessa.
Tän kanssa oppi uutta kyllä. Huivi tehdään kärjestä niskaan päin ja silmukat luotiin hassusti virkkaamalla. Lisäksi plussaa siitä että työn edetessä silmukat vähenivät, eikä päinvastoin. (Äsken oli nimittäin sellanen murheenkryyni puikoilla et huhhuh, siitä lisää myöhemmin). Täytyy kyllä sanoa et tää on tosi nätti. Pitsiosiossa olin niin tarkkana, että suurimmilta mokiltakin vältyttiin. Ei sillä, eihän toi pitsi nyt mikään maailman vaikein edes ole. Mä olen selkeesti kehittynyt..pitseissä. Lopussa mulla tosin oli hiukan vaikeuksia, silmukkamäärä heitti häränpyllyä ja vasemmalla oli enemmän silmiä ku oikeella. Tyydyin hätäratkaisuun ja annoin asian olla. Ei kerrota kenellekään.

Lankana joululahjaksi saatua Louhittaren luolaa värissä Vilja.

Tänään meillä on jännä päivä, BÄTTIS nimittäin! Iih!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti