maanantai 14. tammikuuta 2013

Viimeinen mammutti

 Miksi tämä kirjottaminen on nöin vaikeeta? Mitä mä tarinoin tähän? Aloin jo kirjottamaan meijän treffeistä, mut sit huomasin etten saa niistä kirjotettua ku kaks lausetta. Oltiin syömässä ja leffassa. Leffa ja ruoka oli molemmat hyviä.
Sit aloin kirjottaa kuinka mua ihmetyttää miks kaikki mummot kertoo niiden iän. "Mun tarviis saada tällanen juttu ...oon jo kahdeksankymmentä vuotias." Mitä tohon pitäs sanoa? Ai oot jo NIIN vanha! Wautsivau! Tekis toisaalta mieli aina sanoo et "Mä oon kakskytäviis ja tässä on näitä juttuja mitä kysyit". Nii ja sit mua ihmetyttää myös se et miten paljon ihiset kertoo asioita. Sellasia juttuja mitkä ei oikeestaa liity yhtään mitenkään yhtään mihinkään. Tässäkohtaa mainittakoon, et työsopimuksessa lukee "myyjä". Ei siis mitenkään siihen myytävään asiaan. Ykski täti rupes mulle yks päivä selittämään jotta lapsenlapsi opettelee nyt käymää potalla ja sit se kertoili et minne kaikkialle on sattunu "vahinkoja". Minkä takia tommonen tieto pitää jakaa täysin vieraalle, nuorelle, ihmiselle. Okei, Mummous on varmaan tosi jännää mut COME ON! Jos tekee mieli jutella ni eikö vois valita jonku yleisen aiheen..sään tai jotain...

Tein Geyshirin. Mulla jäi mieleen westknitsin joku feissaripäivitys, jossa oli kuvia Islannin värikkäistä taloista. No muutama päivä tän päivityksen jälkeen menin bussilla vahingossa päättärille, koska bussi oli niin täynnä etten päässy sieltä ulos. Eipä siinä mitään, kävelin Eirassa sitte ja kiinnitin erityistä huomiota talojen väreihin. Siitä se ajatus sitten lähti.

Lanka Snurresta, jossa on siis maailman mukavin myyjä. BC Garnin Semillaa, joka on 100% villaa. Vajaa kerä kaikkia värejä. Hyvä lanka mielestäni.

Venytin tätä lauanai iltana petauspatjan alle. Sulo minua siinä autteli ja havahtui, "HEEEEEI, sä virutat näitä mun alla! Ei ihme, että mulla on selkä kipeenä! Mä oon vähän niinku se jonku sadun prinsessa, se jolla oli 100 patjaa ja yks herne siellä patjan alla" Muah! Totesin pitäväni siitä, että hän vertaa itseään prinsessaan. Aion kyllä jatkossakin viruttaa näitä trinsessan alla, koska se ei pyöri unissaan.

Tämän kuvan kaulahuivi on vääryydellä virutettu


Omistan tän biisin itelleni. Sulo on nimittäin alkanu mua kiusaamaan mun nukkumisesta. "Sun pitää nyt mennä nukkumaan et saat keveet 12h yöunet". En minä lauantaisin (tai vapaapäivinä) todellakaan nouse ennen kaheksaa ylös, ellei oo ihan pakko. 

2 kommenttia:

  1. Ihana huivi! Mä teen kanssa tuollaisen. Ja keksin tässä samasta aiheesta muutaman tarina omaan plokiin ;) Nukkuminen on ihan parasta. Mulle kanssa kuittaillaan, kun tapaan nukahtaa sohvalle heti siinä ysin jälkeen. Mutta en anna sen haitata tippaakaan. Mä tarviin kauneusunoseni.

    VastaaPoista
  2. Mä yritän kans sanoo et oon kasvava nuori. Kuulema sivusuuntaan vaan kasvan...muah

    VastaaPoista