maanantai 1. elokuuta 2011

30 päivän musahaaste

Päivä 1: Your favourite song
Eka Zen Cafen biisi jonka kuulin joskus 10vuotta sitte Jyrkissä. Siitä alkoin mun zenkkari fanitus. Aivan paras. Maailman ihanin. "Me pystyisimme toisillemme ihmeen tekemään jos sinä pystyt niinkuin minä pystyn näkemään" Sit ku meen joskus naimisiin ni tää soi. TämäKIN xD Mulla on jo pitkä soittolista häihin xD Sulhanen puuttuu.

Neulomista olen harrastanut tässä viimepäivinä ihan kiitettävästi. Kämmenten pikkulihakset on ihan jumissa. Pakko on päästä pihakeinuun syksyfiilistelemään. Puikkoja pitäs olla enemmän xD Pyöröpuikkoja nimenomaan.Neuloin tossa äsken kaks kerrosta suorilla ja voi vitsit miten oli hankalaa! Liian pitkät, liian painavat. En mahtunu sohvalla huiskuttelemaan niiden kanssa xD. Vaikeaa on neulojan elämä.
Mitään neulehommaa en oo pitkään aikaan saanu valmiiks. Alkukesästä oli sellanen huivi viikossa-tahti. Kesäkuumalla ei neulominen maita. Eikä aina tarviikaan. Eks je.

2 kommenttia:

  1. No ei tietenkään rateen neulomisen aina maistua. Joskus pitää vaan antaa käsien olla!

    Mä alan tehdä taas paluuta puikkoihin. Äsken neuloin jo pitsisukkaa :D

    VastaaPoista
  2. Loistavaa! Kohta meille tulee ihanat syksyilmat ni ei oo tuskasta Kippailla

    VastaaPoista