keskiviikko 3. elokuuta 2011

HöpönLöpön

Kuuden päivän vapaaputki on lopussa. Tää päivä enää ni huomenna pääsee töihin. Jeij. Mielenkiintonen syksy tulossa. Koe-aika on lopuillaan, pelko on perseessä joka duunipäivä. Millon ne sanoo sen ettei huomenna enää tarviikkaan tulla? Oon laittanu hakemuksia muuallekin..ihan vaan kaiken varalta. Toinen jännitysmomentti on se, että meidän maailmanparasjaihanin myymäläpäälikkö on päättäny "jatkaa eteenpäin". Ens viikolla alottaa uus Mp, joka on kuulemma varsinainen hiekka*illu.

Tosiaan, oon neulonu taas ihan kauheesti. Kämmenten lihassärky alkaa jo helpottaa. Ilokseni selkä on tullu kipeeks. Voi toki johtua siitäki et astuin yks päivä alamäessä vähä vinoon niin et nilkan sijasta selkä nyrjähti.

Maanantaipäivän kunniaksi kävin myrtsin sittarista ostamassa itselleni ah, niin ihanan, omenataskun! OmNomNom. Omenataskuja ei saa mistään muualta. Lehtitaikinaa, toisella puolella sokeria ja sisällä omppuhilloa....kuola valuu. (Onneks muistin ensimmäisen haukun jälkeen ravistaa kaikki kalorit pois.) Herkkua! Omenataskun kyytipojaksi kupillinen kahvia, mukava neule ja salkkarit. Olen nainen, osaan tehdä montaa asiaa samaan aikaan xD

Eilen,tiistaina, kävin sitte porukoiden pihassa neulomassa. Nappasin keinutuolin, neulepussin ja koiran naruun. (Ehkä oon istunu tuolissa kyhnyssä. En tiedä.) NB maskotti Paavo suojeli mua heinäsirkoilta.Lisäksi pake löhös mun varpaiden päällä, ei siis tullu vilukaan. Välillä piti heittää sille tennispalloa vaivanpalkaksi.

Puikoilla siis edelleen se mayflower. Veikkaanpa että se on viikon sisään valmis. Pääsen viimein esittelemään sen valmiina xD Olenhan minä jotain saanut tänään valmiiksikin...
Seikkailin taas raverlyn ihmeellisessä maailmassa ja löysin taas muutaman ihanan huivimallin. Yks jännä malli on Creep (tsekatkaa raverlystä! ilmanen!). Nimen vuoksi mulla soi kokoajan päässä Radioheadin saman niminen biisi. Creepissä on reikiä ja tästä näyttää tulevan toosi iso. Sitä voi reikien ansiosta käyttää myös liivinä. Kaulalla näytti tosi makeelta. Mulla on mielessä jo eräs neitonen jolle toi vois sopia, jos ite ei tule pidettyä.

Kirjotanko liikaa? Jaksaako kukaan edes lukee näitä horinoita?

Anyway..
Siinä lilluu Freya. Viimein valmiina. Raverlyn mukaan tää on ollu tekeillä kuukauden verran. Tuntuu et olis ollu paljon kauemmin.
Lankana käytin vironvillaa, jota meni n. 200-300 metriä. Mulla on tulossa yksvärisestä vironvillasta huivi ja suureksi kummastuksekseni mielestäni tää monivärinen oli paljon pehmeempää! Ei lähteny karvoja eikä tuntunu et käsiin tulis rakkuloita. Se toinen on sellanen sähäkän sininen. Eks sininen oo tyyliin kaikista vaikein väri tehdä...?
Siinähän se nyt sitte revittyy. Tää ei oo mikää hirveen suuri. Kerran menee kaulan ympäri...tai meni ennen venytystä. Toisaalta ihan jees. Mulla on sellanen ihana talvitakki jossa on melko korkee kaula...et siinä mielessä ei haittaa huivin töpöys.
Tein vaan yhden mallikerran. Vikalla kiekalla silmukoita oli niin hirveesti etten pystyny edes ajattelemaan tuplamäärää...

Ei muuta.


ps. day 03 - a song that makes you happy

1 kommentti:

  1. The Shawl is soooo wonderful!!!!!!!I love these colors...


    Many greetings from germany,Romy

    pS:All my yarns are handyed by myselfe...:-))

    VastaaPoista